mandag 31. januar 2011

Min treningsblogg

Hvorfor treningsblogg?
Vel, jeg ble først og fremst inspirert av Thomas Alsgaard. En mann på 38 år som la opp for 7 år siden som allikevel tar NM bronsje foran en hel del av langrennseliten.
Han inspirerer meg også til å trene hardere og bedre. Kanskje jeg også med denne bloggen kan inspirere andre til å trene.
Mål for treningen? Komme i god form og ha det morro, samtidig som jeg kan øve inn futsalteknikken, få bedre fysikk. Det er vel et godt nok mål det?:)
I tillegg er jeg blitt litt allsidig og har funnet en ny hobby: Jiu Jitsu, som jeg synes er morsom å holde på med. Treningen blir alltid mer motiverende når man setter seg mål, det er min erfaring!

Bloggen er ikke mer spennende enn at jeg legger ut treningsøkter jeg har i løpet av uken, den er like mye et redskap for meg selv for å ha en slags kontroll samtidig som du kan sjekke selv:)



Hilsen Morten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar